nedjelja, 27. listopada 2013.

Monte kolac




SASTOJCI:

20 dkg colokade za kuhanje
500ml slatkog vrhnja za kuhanje
250g margarina
6 zlica secera
9 zlica brasna (vrhom puni)
1 l mlijeka
petit keks ( za obloziti dno tepsije..cc 15-18 kom)

PRIPREMA;

Petit keks posloziti na dno pleha/tepsije
8 dcl mlijeka prokuhati sa secerom,a u ostatak mlijeka umutiti brasno bez grudica.
Umjesati u prokuhano mlijeko te skloniti sa stednjaka i umjesati margarin koji ste prethodno izrezali na manje komade. Mjesati dok se sav margarin ne istopi.
Istresti na petit keks.
U drugoj zdjeli prokuhati sl.vrhnje i umjesati na kockice iskidanu cokoladu za kuhanje. Pustiti da provrije uz stalno mjesanje. Izliti prokuhano vrhnje i cokoladu na prethodnu smjesu.
Ostaviti u hladnjaku nekoliko sati da se dobro ohladi. Ukrasiti po zelji!!

2 komentara:

  1. Pokusala sam praviti monte kolac vec nekoliko puta, ali ni jedan recpe mi nije valjao. Moje pitanje je, dali se on stvarno ovako stegne ko na slici? Strah me da se nebi opet zeznula i bez veze potrosila namjernice. Nadam se da me razumijes :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Recept je radjen po navedenim sastojcima...ako te ''strah'' da nece biti mekan mozes dodati jos jednu zlicu brasna,ali mislim da to nece biti potrebno..ja ga pravim redovito po istim sastojcima i onako je taman...niti pre cvrst niti premekan... :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...